Dia-Beatles


#81

Test Day - Birthday

You say it’s your test day
It’s my A1C too, yeah
They say it’s your test day
We’re gonna have a good time
I’m glad it’s your test day
Happy A1C to you.

Yes we’re going to a party party
Yes we’re going to a party party
Yes we’re going to a party party

I would like you to dance ( Test day)
Take a cha-cha-cha-chance (Test day)
I would like you to dance (Test day)
Test

I would like you to dance (Test day)
Take a cha-cha-cha-chance (Test day)
I would like you to dance ( Test day)
Test Day

You say it’s your Test Day
Well it’s my A1C day too, yeah
You say it’s your test day
We’re gonna have a good test
I’m glad it’s your test day
Happy test day to you.


#82

Now somewhere in the black mountain hills of Dakota
There lived a young diabetic named Rocky Raccoon
And one day his woman ran off with another guy
Hit young Rocky in the eye Rocky didn’t like that
He said I’m gonna get that boy
So one day he walked into town
Booked himself a room in the local saloon.

Rocky Raccoon checked into his room
Only to find an insulin needle
Rocky had come equipped with a meter
To test the blood sugar of his rival
His rival it seems had broken his dreams
By stealing the girl of his fancy.

Her name was Magil and she called herself Lil
But everyone knew her as nurse Nancy.
Now she and her man who called himself doctor Dan
Were in the next room at the screening
Rocky burst in and grinning a grin
He said Danny boy this is a showdown
But Daniel was hot-he had insulin in his shot
And Rocky collapsed in the corner.

Now the minimed rep came in
And proceeded to lie on the table
He said Rocky you met your match
And Rocky said, minimed man it’s only a scratch
And I’ll be better I’ll be better when my blood sugar is able.

Now Rocky Raccoon he fell back in his room
Only to find an insulin needle
A minimed man checked out and he left it no doubt
To help with good Rocky’s revival.


#83

Sorry guys, I just couldn’t resist this. I thought it would give a nice visual to what Rick wrote.


#84

S’okay, Robert! No worries!


#85

I love the video, thanks Bobby!!!

I think Rocky Raccoon, should be Tudiabetes, official animal mascot

Rick.


#86

Don’t Let Me Down

Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down

No sugar ever went right through me
uuh sugar do me , yes it does
And if some sugar ever stuck it to me
uuuh she do me
yes she does

Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down

I’m so low, not the first time
Don’t you know it cannot last
It’s a low that lasts forever
It’s a low just like the past

Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down

And from the first time that
The sugar done me
Oo it done me, it done me good
I guess nobody ever really done me
Oo it done me, it done me good

Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down
Don’t let me down


#87

Site Infusion (Revolution)

You say you want a site infusion
Well, you know
We all want to change the world
You say your company’s refusing
Well, you know
We all want to change the world
But when you talk of site infections
Don’t you know that you can count me out
Don’t you know it’s gonna be all right
all right, all right

You say you want a site infusion
Well, you know
Is it on your abdomen?
You ask if there will be contusions
Well, you know
You can only try again,
But when you need needles
Because your supplies are late
All I can tell is brother you have to wait
Don’t you know it’s gonna be all right
all right, all right
Ah

ah, ah, ah, ah, ah…

You say you’ll change the site infusion
Well, you know
We all want to get ahead
You tell me that it’s all confusin’
Well, you know
You might try changing brands instead
But if you go carry yourself like a victim now
You ain’t going to make it with anyone anyhow
Don’t you know it’s gonna be all right
all right, all right
all right, all right, all right
all right, all right, all right


#88

I’d like my friends to come and see, when I get my HBA1C…
I’d like to be 6.3 when they check my bloo-ood sugar, and stay the same. [Octopus’s Garden]


#89

Got great HBA1C, you know, it’s only 6.3,
the endo said so!
I’m under control, and I feel fine!

I’ve got my bolus rate, and my blood sugar is great,
my endo said so!
Went to her today and I feel fine!

I’m so glad I’ve got my endoconology team.
They’re so glad about my AIC, they could scream.
'Cause my blood sugar’s sublime,
you know, it’s within range all the time,
my endo said so!
Got my AIC and I feel fine!


#90

aww you guys made me smile!
me and my friend have just formed an obsession with The Beatles,
and this just made me all happy.
:smiley:


#91

:slight_smile:


#92

They say it’s you dx day. gonna have a good time. and now that it’s you dx. happy dx to you


#93

all you need is your pump. all you need is your pump. all you is your pump. pump your pump is all you need!


#94

omg i nearly pee’d myself to that one soooo funny x


#95

OMG!!! The best one yet. Had to sit here and sing it outloud… my kids think I am nuts!!


#96

I feel weak I cannot speak I grab the beak and stab my little finger
See how it runs like oil from a thumb see how it’s red
I’m bleeding-

Sitting on a cold chair
Here’s the number SIXTY-ONE
Think I should have downed that
Double Chocolate Milkshake
Man I hope I have some
Orange juice in the fridge

My brain is messed up
I cannot think straight
HYPOGLYCEMIA
Goo Goo Ga’Joob.


#97

Something in the way I’m low
food attracts me like no other lover
Something in the way i feel woozy
I wanna be higher now
you know i need to now

Somewhere in the kitchen theres juice
And i don’t need no other sugar
Something in the way i feel
Don’t wanna be low right now
you know i need to be high right now

you’re asking me how did i go so low
i don’t know! i don’t know!
Stick around and i might know
but i don’t know, i don’t know

Something in the way i’m low
and all i have to do is drink so juice
something in the things that lower me
i don’t wanna be low right now
you know i need to be high right now


#98

I can’t believe I’m finally reading this cool topic now… Are these talented funny people still with this community even?!
But, as is my (irreverent) nature, I can’t help but add just a few little title twists to maybe bring this subject alive again …
I did that “When I’m 64” lyric when I turned 64 in 2014 too! Who wouldn’t? But it wasn’t diabetes-related then and addressed to my MUCH older hubby so I won’t bore you with those details when there’s a much more relevant rendition in this thread.

What about

We all live in a diabetic haze
a diabetic haze
a diabetic haze

Or …
Lovely Rita, Glucometa
May I inquire discreetly (Lovely Rita)
When are you free to take insulin with me? (Lovely Rita, meet-ah) Rita!

Then there’s …
The Tool on the Pill
Sees the readings go down
And the eyes in his head
Get poked by some endo clown …

One more and I’ll leave it alone (for now :slight_smile:

Isophane is in my syringe and in my thighs
There beneath the blue suburban skies

With humble apologies to the Fab Four from your
Bea Telmaniac, emeritus