Montanha russa

Eu tinha pensado em colocar no meu blog um vídeo sobre como me sinto numa montanha russa todos os dias. A minha glicemia nunca fica estável. Embora eu esteja com uma glicada boa…os resultados altíssimos e baixíssimos ainda me incomodam. Ontem , conversando com minha médica, pude perceber como isso me incomoda. Tenho cumprido a dieta, não tenho como me exercitar por causa da recuperação do tornozelo e tenho feito os exames e tomado as correções como nunca em toda a minha vida e parece que até isso não tem sido o suficiente para estabilizar.

Estou desanimada! Frustrada por não conseguir dominar o corpo. E ainda não consigo emagrecer…Mas estou lutando…

Beijos

(I went on Google translator and here is Sheila’s blog in English)
I had planned to put on my blog a video of how I feel on a roller coaster every day. My blood is never stable. Although I am a glycated good … the results still very high and very low bother me. Yesterday, talking with my doctor, I could see how it bothers me. I have completed the diet, I can not exercise because I recovering from ankle and have done the tests and made the corrections as ever in my life and it seems that even this has not been enough to stabilize.

I’m down! Frustrated because he could not dominate the body. And I still can not lose weight … but I’m struggling …

Kisses

I am sorry Sheila! I am on a roller coaster today, myself. I tested my blood at 5:00 AM this morning, and it was 129 (good) and then when I awoke at 8:00, it was 225 - what? I guess I need to change my infusion set.

I woke up myself with a very high #! Last night I ran out of reservoirs for my pump (the shipment from the pump company is taking longer than I anticipated) so I went on shots. It appears the Novolog I used was no good. :frowning:

My numbers in the past 2 hours have been a bit better, but still not where I’d like to see them.

Life with diabetes can sometimes be a rollercoaster.